FAQ’s2021-06-23T08:59:15+00:00
Is er een dress code?2021-07-14T12:53:42+00:00

Alle glitter & glamour terzijde: we vinden het vooral belangrijk dat je je comfortabel voelt. Wil je je uitdossen, dan vinden we dat extra leuk natuurlijk! Let wel: het kan ’s zomers warm worden in het Atrium van Het Sieraad, dus je dikke trui hoeft niet mee.

Moet ik Testen voor Toegang?2021-07-13T13:01:41+00:00

Om toegang te krijgen tot Roaring Dinners is een coronatoegangsbewijs verplicht. Deze kan via de CoronaCheck App gegenereerd worden. Meer vragen worden beantwoord in onze faq, onder het tabje Corona maatregelen.

Waarom moet ik de CoronaCheck App downloaden?2021-07-13T12:58:28+00:00

Iedereen die Roaring Dinners bezoekt dient via deze app zijn of haar negatieve testresultaat te laten zien in de vorm van een QR code. Je ontvangt een code nadat je je hebt laten testen via Testen voor Toegang welke je kan invullen in de Corona Check app om de QR code te kunnen generen. Zonder deze QR code wordt er geen toegang verleend.

Informatie over Testen voor Toegang op hun website.

Waar kan ik de CoronaCheck App downloaden?2021-07-13T13:00:49+00:00

Je vindt de CoronaCheck App in de iOS App Store en in de Google Play Store.

Hoe kan ik een afspraak maken om me te laten testen?2021-07-13T12:58:10+00:00

Je kunt een testafspraak inplannen via https://afspraak.testenvoortoegang.org/evenement/type.

Ik ben al gevaccineerd. Moet ik mij dan laten testen?2021-07-13T12:58:24+00:00

Nee, als je volledig gevaccineerd bent is een negatieve test niet meer nodig! Via de Corona check app kan je dan vanaf eind juni met je vaccinatie bewijs een QR code krijgen wat jou toegang geeft tot Roaring Dinners. Je moet hierbij voor volledig gevaccineerd zijn. Let op, het kan zijn dat de GGD achterloopt met het invoeren van de vaccinatiebewijzen in de Corona Check app. Indien dit het geval is dan moet je je alsnog laten testen via Testen voor Toegang. Naast testen voor toegang kan vanaf eind juni ook een vaccinatiebewijs, en per 1 juli tevens een herstelbewijs, gebruikt worden als coronatoegangsbewijs. De drie mogelijkheden kunnen zichtbaar gemaakt worden in de update van de CoronaCheck app.

Waar en wanneer kan ik mij laten testen?2021-07-13T12:56:53+00:00

De testen worden afgenomen via Testen voor Toegang. Deze zijn gratis en vinden plaats op verschillende locaties bij jou in de buurt. Bezoekers wordt gevraagd om zo dicht mogelijk bij huis een test af te laten nemen maximaal 40 uur voordat het diner plaatsvindt.

Ik heb in de afgelopen 6 maanden corona gehad, moet ik mij dan nog steeds laten testen?2021-07-13T12:58:20+00:00

Naast testen voor toegang kan vanaf eind juni ook een vaccinatiebewijs, en per 1 juli tevens een herstelbewijs, gebruikt worden als coronatoegangsbewijs. De drie mogelijkheden kunnen zichtbaar gemaakt worden in de update van de CoronaCheck app.

Hoe toon ik mijn testbewijs bij de ingang?2021-07-13T12:57:51+00:00

Je ontvangt jouw uitslag binnen een uur na het afnemen van de test. Vervolgens maak je gebruik van de CoronaCheck App van de overheid. Met de CoronaCheck dien je jouw negatieve testresultaat om te zetten in een QR-code, die bij de ingang snel gescand kan worden. Zonder die QR-code, krijg je geen toegang tot het diner. Let op: een test via de GGD of een eigen sneltest is dus geen geldig toegangsbewijs!

Wanneer ontvang ik de uitslag van mijn test?2021-07-13T12:57:57+00:00

De uitslag wordt digitaal toegestuurd per beveiligde e-mail. Je ontvangt de uitslag binnen 60 minuten na de afname van de test. Controleer voor de zekerheid ook jouw spambox om er zeker van te zijn dat jij geen belangrijke berichtgeving misloopt.

Kan ik mij ook op een ander moment of andere locatie laten testen?2021-07-13T12:58:03+00:00

Je kunt je enkel laten testen op de locaties die de website www.testenvoortoegang.nl aangeeft. Zo kunnen wij ervoor zorgen dat jij jouw uitslag op tijd binnen hebt en kunnen wij jou deze test gratis aanbieden. GGD-teststraten maken hier geen onderdeel vanuit en geven jouw geen geldig testresultaat. Daarbij geldt de regel dat je maximaal 24 uur voor je bezoek aan Roaring Dinners je laat testen. Indien je de test eerder zou doen, dan is deze niet meer geldig en krijg je geen toegang tot Roaring Dinners.

Ik ben negatief getest bij een teststraat die niet aangesloten is bij Testen voor Toegang, kan ik deze uitslag gebruiken?2021-07-13T12:57:17+00:00

Nee, dat is niet mogelijk.

Met welke dieetwensen kan er rekening gehouden worden2021-06-23T14:27:57+00:00

Dieetwensen kunnen doorgegeven worden bij het maken van de reservering.

Is Het Sieraad rolstoeltoegankelijk?2021-06-23T14:52:15+00:00

Het Sieraad is gelijkvloers te betreden, maar heeft geen toilet met beugels.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?2021-06-23T14:48:50+00:00

U kunt ter plaatse met PIN.

Hoe kom ik er met het openbaar vervoer?2021-06-23T14:18:50+00:00

Tram 7 & 17 stoppen bij ons voor de deur. Bus 15 & 18 stoppen op de Hoofdweg op 3 minuten lopen.

Vanaf Station Lelylaan is het slechts 7 minuten met tram 17 in de richting van Centraal Station.

Vanaf Amsterdam Centraal ben je in slechts 20 minuten met tram 17 bij Het Sieraad.

Ik heb een vraag over de CoronaCheck App2021-07-13T12:56:54+00:00

Kunnen jullie mij helpen? De meest gestelde vragen over de CoronaCheck App vind je op www.coronacheck.nl/nl/faq Voor (technische) vragen over de CoronaCheck-app kun je contact opnemen door te bellen naar 0800-1421 (gratis, van maandag t/m zondag bereikbaar tussen 08:00 – 20:00 uur).
Of stuur een e-mail naar helpdesk@coronacheck.nl.

Wat zijn de parkeermogelijkheden?2021-06-23T14:16:34+00:00

Parkeren kan op straat in de directe omgeving. Ook bevinden zich diverse parkeergarages in de directe omgeving:

P De Hallen: 800 afstand | 24/7 geopend | 35 parkeerplaatsen | geen mogelijkheid tot reserveren | Tarief €0,17 per 2 minuten, max €51,- per dag

P Mercatorplein: 1 km afstand | 24/7 geopend | 200 parkeerplaatsen | geen mogelijkheid tot reserveren | Tarief €0,19 per 3 minuten, max €38,- per dag

P World Fashion Center: 2,1 km afstand | 24/7 geopend | 950 parkeerplaatsen | mogelijkheid tot vooraf afnemen van parkeerkaarten | Tarief €2,60 per 50 minuten, max €18 per dag

P+R Bos en Lommer: 2,3 km afstand | 24/7 geopend | 250 parkeerplaatsen | geen mogelijkheid tot reserveren | Tarief afhankelijk van de inrijtijd, als je gebruik maakt van de P+R regeling zijn dit de prijzen:

– Weekdagen voor 10 uur: € 8,00 voor eerste 24 uur, daarna €1 per 24 uur

– Weekdagen na 10 uur €1 per 24 uur

– Weekend €1 per 24 uur

https://www.amsterdam.nl/parkeren-verkeer/parkeren-reizen/

Ik heb geen bevestiging gekregen in mijn mailbox, wat nu?2021-06-23T14:43:14+00:00

Heeft u in uw spamfolder gekeken? Als u daar ook niks vindt, kunt u een mail naar info@roaringdinners.nl sturen.

Wat zijn de annuleringsvoorwaarden2021-06-23T14:25:43+00:00

Annuleren kan binnen 2 dagen na het maken van de reservering.

Ik heb een diner aanbetaald/geboekt, maar ben verhinderd, kan ik de datum wijzigen naar een andere datum?2021-06-23T14:10:33+00:00

Ja, dat kan in overleg met de organisatie en op basis van beschikbaarheid. U kunt mailen naar info@roaringdinners.nl

Ik heb een klacht, bij wie kan ik terecht?2021-06-23T14:50:19+00:00

U kunt een mail sturen naar een mail naar info@roaringdinners.nl

Ik ben verhinderd, krijg ik mijn geld terug?2021-06-23T14:13:37+00:00

Dit is mogelijk binnen 2 dagen na het maken van de reservering.

Go to Top